mgr inż. Angelika Kierc
e-mail: angelika.kierc@uj.edu.pl
tel.: 12 433 27 27
ul. Skawińska 8
pokój nr 161 A
Koordynowanie pracy wszystkich sekcji;
Nadzorowanie załatwianych spraw związanych z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych wymaganych przepisami Prawa Budowlanego w zakresie niezbędnym dla realizacji robót budowlanych;
Nadzór nad opracowaniem opisu przedmiotu zamówienia;
Nadzór na opracowaniem założeń do SIWZ oraz innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań przetargowych;
Udział w postępowaniach przetargowych ze strony UJ CM;
Nadzór nad sporządzaniem planów rocznych i wieloletnich;
Nadzorowanie poprawności realizowanych umów – uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych;
Współpraca z Komisją Przetargową na etapie przygotowywania i przeprowadzenia postępowań
o zamówienia publiczne na roboty budowlane;
Inicjowanie, koordynowanie i weryfikowanie wniosków o dofinansowanie inwestycji budowlanych ze środków zewnętrznych;
Nadzorowanie prowadzonych teczek i dokumentowanych spraw Działu Inwestycji Remontów i Eksploatacji;
Nadzorowanie archiwizacji dokumentów i korespondencji zgodnie z obowiązującymi zasadami w Dziale oraz wymogami Instrukcji Kancelaryjnej;
Reprezentowanie Uczelni wobec organów administracji państwowej na podstawie pisemnych upoważnień.
mgr inż. Aneta Strach
e-mail: aneta1.strach@uj.edu.pl
tel.: 12 433 27 11
ul. Skawińska 8
pokój nr 163
załatwianie spraw związanych z uzyskaniem decyzji administracyjnych potrzebnych do wykonywania robót budowlanych, konserwatorskich oraz uzyskania pozwoleń na użytkowanie
uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych ze strony UJ CM zgodnie z pełnomocnictwem
prowadzenie rejestru dokumentacji technicznej i projektów budowlanych
prowadzenie rejestru teczek i dokumentowanie spraw Dział Inwestycji, Remontów i Eksploatacji UJ CM
sporządzanie planów rocznych i wieloletnich remontów i inwestycji na podstawie materiałów nadesłanych przez jednostki UJ CM
mgr inż. Kazimierz Bik
e-mail: kazimierz.bik@uj.edu.pl
tel.: 12 433 27 25
ul. Skawińska 8
pokój nr 161
przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego oraz sporządzanie wniosków o zamówienia publiczne
uczestniczenie w sporządzaniu założeń do SIWZ i uczestnictwo w sporządzaniu założeń do SIWZ
prowadzenie teczek i dokumentowanie spraw w zakresie remontów i inwestycji
załatwianie spraw związanych z uzyskaniem decyzji administracyjnych potrzebnych do wykonywania robót budowlanych, konserwatorskich oraz uzyskiwania pozwoleń na użytkowanie
prowadzenie archiwizacji dokumentów i korespondencji zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz wymogami Instrukcji Kancelaryjnej
wprowadzanie danych do Zintegrowanego Systemu POL-on dotyczących realizacji inwestycji nieruchomości UJ CM lub przez nią użytkowanych
mgr inż. Piotr Adamczuk
e-mail: p.adamczuk@uj.edu.pl
tel.: 12 433 27 26
ul. Skawińska 8
pokój nr 161
przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego oraz sporządzanie wniosków o zamówienia publiczne, uczestniczestnictwo w sporządzaniu założeń do SIWZ
prowadzenie rejestru zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi i przepisami
wprowadzanie danych do Zintegrowanego Systemu POL-on dotyczących realizacji inwestycji nieruchomości UJ CM lub przez nią użytkowanych
prowadzenie archiwizacji dokumentów i korespondencji zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz wymogami Instrukcji Kancelaryjnej
współpraca z sekcją umów i rozliczeń w zakresie pozyskiwania środków finansowych z zewnątrz