Kierownik Sekcji
Andrzej Gołda
e-mail: andrzej.golda@uj.edu.pl
tel.: 12 433 27 22 tel. kom. 514 844 265
ul. Skawińska 8
pokój nr 163
- koordynuje pracę sekcji
- przygotowanie założeń inwestycyjnych,
- opracowywanie zakresu i kosztorysowanie robót budowlanych.
- koordynacja prac projektowych,i opracowań technicznych – współpraca z projektantami na etapie opracowywania dokumentacji projektowej oraz nadzór nad realizacją umów o prace projektowe
- weryfikacja projektów budowlanych,
- monitorowanie i nadzór techniczny nad przygotowywaniem zadań Działu Inwestycji Remontów i Eksploatacji,
- udział w postępowaniach przetargowych ze strony UJ CM
- pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi przez Dział Inwestycji, Remontów i Eksploatacji UJ CM zadaniami zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz postanowieniami umów o roboty budowlane i inwestycyjne
- współpraca z Administratorami i Użytkownikami obiektów należących do Collegium Medicum w zakresie realizacji robót remontowych
- współpraca z Sekcją Przygotowania i Realizacji UJ CM, Sekcja Umówi i Rozliczeń UJ CM oraz Sekcją Eksploatacji UJ CM
- odbiór dokumentacji od projektanta i sprawdzenie jej pod względem zgodności z kosztorysem inwestorskim.
- zatwierdzanie kosztorysów ofertowych dla zadań nie podlegających rygorom ustawy Prawo zamówień Publicznych, kosztorysów dodatkowych i wykonawczych stanowiących podstawę do określenia zobowiązań Collegium Medicum
- zatwierdzanie do zapłaty faktur pod względem merytorycznym i cyfrowym.
Wiesław Kawka
pokój nr 163
- opracowywanie uproszczonej dokumentacji projektowej i kosztorysowej na remonty, dla realizacji których nie są wymagane decyzje administracyjne
- rozliczanie nadzorowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; zatwierdzanie faktur do zapłaty pod względem merytorycznym i cyfrowym
- pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z art. 25 ustawy Prawo Budowlane oraz z umów o roboty budowlane dotyczących realizowanych przez Dział Inwestycji, Remontów i Eksploatacji UJ CM zadań inwestycyjnych i remontowych
- opracowywanie materiałów określonych przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wynikających z Regulaminu określającego zasady i formy udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Jagiellońskim Collegium Medicum wymaganych do opisania przedmiotu zamówienia
- udział w pracach komisji przetargowych powoływanych przez Dział Zamówień Publicznych dla oceny ofert składanych w postępowaniach przetargowych na roboty budowlane oraz dostawy i usługi z nimi związane.
mgr inż. Władysław Wantuch
- opracowywanie i uzgadnianie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla robót instalacyjnych zgodnie z obowiązującym w tym zakresie przepisami Prawa Budowlanego, Ustawy Zamówień Publicznych oraz Rozporządzeń branżowych obowiązujących przy tego rodzaju ro
- sporządzanie materiałów wyjściowych do zlecenia opracowania dokumentacji projektowej na remonty i inwestycje oraz wyceny inwestorskiej na jej wykonanie
- współpraca z projektantem na etapie opracowywania dokumentacji projektowej oraz nadzór nad realizacją umów o prace projektowe
- odbiór dokumentacji od projektanta i sprawdzenie jej pod względem zgodności z kosztorysem inwestorskim
- nadzór nad realizacją inwestycji, remontów zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz robotami remontowymi wykonywanymi przez Dział Eksploatacji Technicznej
Wojciech Grzebinoga
- pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z art. 25 ustawy Prawo Budowlane oraz z umów o roboty budowlane dotyczących realizowanych przez Dział Inwestycji, Remontów i Eksploatacji UJ CM zadań inwestycyjnych i remontowych
- opracowywanie uproszczonej dokumentacji projektowej i kosztorysowej na remonty, dla realizacji których nie są wymagane decyzje administracyjne
- rozliczanie nadzorowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; zatwierdzanie faktur do zapłaty pod względem merytorycznym i cyfrowym
- opracowywanie materiałów określonych przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wynikających z Regulaminu określającego zasady i formy udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Jagiellońskim – Collegium Medicum wymaganych do opisania przedmiotu zamówienia
- udział w pracach komisji przetargowych powoływanych przez Dział Zamówień Publicznych dla oceny ofert składanych w postępowaniach przetargowych na roboty budowlane oraz dostawy i usługi z nimi związane
mgr inż. Anna Marzec
tel.: 12 433 27 19 tel. kom 661 598 705
ul. Skawińska 8
pokój nr 163
- opracowywanie i uzgadnianie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla robót instalacyjnych zgodnie z obowiązującym w tym zakresie przepisami Prawa Budowlanego, Ustawy Zamówień Publicznych oraz Rozporządzeń branżowych obowiązujących przy tego rodzaju ro
- sporządzanie materiałów wyjściowych do zlecenia opracowania dokumentacji projektowej na remonty i inwestycje oraz wyceny inwestorskiej na jej wykonanie
- współpraca z projektantem na etapie opracowywania dokumentacji projektowej oraz nadzór nad realizacją umów o prace projektowe
- odbiór dokumentacji od projektanta i sprawdzenie jej pod względem zgodności z kosztorysem inwestorskim
- nadzór nad realizacją inwestycji, remontów zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz robotami remontowymi wykonywanymi przez Dział Eksploatacji Technicznej
- udział w pracach komisji przetargowej do składu, którego został powołany
mgr inż. arch. Dominika Chmiest
e-mail: dominika.chmiest@uj.edu.pl
tel.: 12 433 27 21
ul. Skawińska 8
pokój nr 163
- sporządzanie materiałów wyjściowych niezbędnych do zlecenia robót budowlanych wchodzących w zakres remontów i inwestycji oraz wniosków o zamówienia publiczne.
- załatwianie spraw związanych z uzyskaniem decyzji administracyjnych potrzebnych do wykonywania robót budowlanych, konserwatorskich oraz uzyskania pozwoleń na użytkowanie.
- prowadzenie archiwizacji dokumentów i korespondencji zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz wymogami Instrukcji Kancelaryjnej.
- reprezentowania Uczelni wobec organów administracji państwowej na podstawie pisemnych upoważnień.
- koordynowanie i weryfikacja wniosków na dofinansowanie inwestycji budowlanych, w części dotyczącej opisu technicznego, planowanych kosztów, struktury nakładów, harmonogramu realizacji i źródeł finansowania oraz dokumentów świadczących o przygotowaniu Inwestycji do realizacji.
- kompletowanie dokumentów wymaganych do aplikowania o dofinansowanie zewnętrzne i współpraca z zespołem opracowującym wniosek.
mgr inż. Piotr Zięcina
e-mail: piotr.ziecina@uj.edu.pl
ul. Skawińska 8
pokój nr 163
- opracowywanie i uzgadnianie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla robót instalacyjnych zgodnie z obowiązującym w tym zakresie przepisami Prawa Budowlanego, Ustawy Zamówień Publicznych oraz Rozporządzeń branżowych obowiązujących przy tego rodzaju ro
- sporządzanie materiałów wyjściowych do zlecenia opracowania dokumentacji projektowej na remonty i inwestycje oraz wyceny inwestorskiej na jej wykonanie
- współpraca z projektantem na etapie opracowywania dokumentacji projektowej oraz nadzór nad realizacją umów o prace projektowe
- odbiór dokumentacji od projektanta i sprawdzenie jej pod względem zgodności z kosztorysem inwestorskim
- nadzór nad realizacją inwestycji, remontów zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz robotami remontowymi wykonywanymi przez Dział Eksploatacji Technicznej
- udział w pracach komisji przetargowej do składu, którego został powołany